nl flagNL

Contact & Help

Op deze pagina kunt u informatie vinden over het gebruik van de website. Daarnaast vindt u hier ook de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik me aanmelden of inloggen?

Center Parcs beschikt over een aparte omgeving voor bestaande klanten. Hier kunt u alvast de parken verkennen, extra services boeken, uw reisgenoten registreren en een digitaal ticket uitprinten.

Aanmelden:

  • Ga via het menu-onderdeel 'Mijn Center Parcs' op de voorpagina naar de aanmeldpagina.
  • Als u al een bestaande klant bent, gebruik dan uw klantnummer, boekingsnummer of de datum van uw laatste bezoek aan Center Parcs.
  • Als u nog nooit eerder bij Center Parcs hebt geboekt, meld uzelf dan aan tijdens het boeken.


Soms herkent de website u bij het aanmelden niet. Dit kan gebeuren als (de spelling van) uw achternaam niet overeenkomt met ons klantenbestand. In die gevallen kunt u het beste contact opnemen met ons Customer Contact Center op 0900 660 660 0 (§ 1,- per gesprek).

Inloggen:

  • Ga via het menu-onderdeel 'Mijn Centerparcs' naar de inlogpagina.
  • Vul op deze pagina uw gebruikersnaam en wachtwoord in.

Als u bent ingelogd, dan krijgt u onder meer een overzicht van uw huidige boeking.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Center Parcs zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. De privacy van gevoelige gegevens wordt optimaal gewaarborgd door alle gegevens versleuteld over het internet te versturen. Meer informatie over het privacybeleid van Center Parcs vindt u in het privacy statement

Waarom moet ik mij registreren?

Registreren zorgt voor een optimale bescherming van uw veiligheid en privacy. Daarnaast krijgt u toegang tot Mijn Center Parcs. Hiermee kunt u snel en eenvoudig uw vakantie voorbereiden.

Uw registratie zorgt er ook voor dat Center Parcs direct kan zien of u bij uw boeking recht heeft op bepaalde acties. U kunt deze actie dan meteen selecteren. Deze acties kunnen niet worden bepaald als u zich niet registreert.

Hoe kan ik me afmelden voor informatie per e-mail en/of post?

  • Voor e-mail geldt: onderaan elke e-mail van Center Parcs vindt u de mogelijkheid om u af te melden.
  • Voor post geldt: dat u het fysieke document kunt terugsturen.
  • Voor beide mogelijkheden geldt bovendien dat u zich via het contactformulier kunt afmelden. Vergeet niet het klantnummer te vermelden. Naar het contact formulier

Hoe kan ik een ander e-mailadres opgeven?

  • Na ingelogd te zijn op de website kunt u in uw persoonlijke gegevens uw e-mailadres aanpassen.
  • Telefonisch kunt u uw e-mailadres wijzigen via het Customer Contact Center: 0900 660 660 0 (§ 1,- per gesprek).

Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Hoe kan ik achter mijn wachtwoord komen?

Ga naar "Mijn Center Parcs". Onder het veld waar u uw gebruikersnaam kunt invullen staat "Wachtwoord vergeten?". Door hier op te klikken en uw e-mailadres in te vullen krijgt u uw wachtwoord toegestuurd.

*De prijs van een verblijf is exclusief reserveringskosten (€29,50 per boeking), toeristenbelasting en heffingen.

| More