nl flagNL

Contact & Help

Op deze pagina kunt u informatie vinden over het gebruik van de website. Daarnaast vindt u hier ook de veelgestelde vragen.

Waarom ontvang ik geen bevestiging of factuur per post?

U kunt uw boekingsgegevens en factuur opvragen door in te loggen op Mijn Center Parcs. Deze gegevens kunt u ook printen. U ontvangt dus geen bevestiging en factuur meer per post (als u een online boeking op onze website of via ons Customer Contact Centre heeft gemaakt.)

Hoe kan ik de details van mijn boeking bekijken?

U kunt uw boekingsgegevens en factuur opvragen door in te loggen op Mijn Center Parcs.

Met welk document kan ik inchecken op het park?

Met uw e-ticket kunt u extra snel inchecken. Uw e-ticket is uw elektronische bevestiging die u zelf kunt printen. Uw E-ticket is beschikbaar zodra u
1) uw vakantie volledig heeft betaald en
2) de gegevens van uw reisgezelschap heeft ingevuld.
Heeft u geen e-ticket ontvangen, print dan uw boekingsdetails.

Waarom registreer ik de gegevens van mijn reisgezelschap?

Center Parcs is wettelijk verplicht de gegevens van al uw reisgenoten te registreren die in het park verblijven. Door de gegevens van uw reisgenoten voor aankomst in te vullen kunt u profiteren van een snelle check-in met een e-ticket.

Waar kan ik de routebeschrijving terugvinden?

Op Mijn Center Parcs onder het kopje "Mijn boeking". Tevens kunt u op de gewone site (www.centerparcs.nl) kijken bij het betreffende park.

Hoe kan ik mijn nachtregistratieformulier invullen?

Dit kan op Mijn Center Parcs, via "Details reisgenoten".

Waar vind ik details over de inrichting van mijn cottage?

Op Mijn Center Parcs onder het kopje "Mijn boeking". Tevens kunt u op de gewone site (www.centerparcs.nl) kijken bij het betreffende park.

Waar vind ik de activiteiten van het park?

Op Mijn Center Parcs onder het kopje "Mijn boeking". Tevens kunt u op de gewone site (www.centerparcs.nl) kijken bij het betreffende park.

Waar kan ik mijn betalingstatus controleren?

U kunt uw openstaande en reeds verwerkte betalingen bekijken door in te loggen op Mijn Center Parcs. Onder het kopje "Mijn boeking" kunt u de totale factuur zien alsmede de betalingsstatus van de factuur.

Welk voordeel biedt het e-ticket?

Met een e-ticket kunt u sneller inchecken op het park. Hierdoor kunt u nog sneller genieten van uw vakantie.

Wanneer kom ik in aanmerking voor een e-ticket?

U kunt een e-ticket printen als u alle reisgenoten heeft ingevoerd en u alle betalingen heeft verricht. U ontvangt een e-mail, wanneer uw e-ticket gereed is. Door in te loggen op Mijn Center Parcs kunt u uw e-ticket printen.

Vanaf hoe laat is mijn cottage beschikbaar op de aankomstdag en/of vertrekdag?

Deze informatie vindt u op Mijn Center Parcs onder het kopje "Inchecken".

Vanaf/tot hoe laat kan ik gebruik van de faciliteiten op de aankomstdag en/of vertrekdag?

Deze informatie vindt u op Mijn Center Parcs onder het kopje "Inchecken".

Hoe kan ik mijn paswoord wijzigen?

Deze kunt u wijzigen binnen Mijn Center Parcs, door op 'persoonlijke gegevens' te klikken.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen ten behoeve van het inloggen op My Center Parcs?

Deze kunt u wijzigen binnen Mijn Center Parcs, door op 'persoonlijke gegevens' te klikken.

Waar kan ik gebruik van maken als ik een huisje heb gehuurd?

Bij de huurprijs van iedere cottage* is inbegrepen:

  • Toegang tot:
    de Aqua Mundo (exclusief sauna, Turks stoombad, hydrojet, snelbruiner, zonnebank en Flow Rider)
    de Baluba
    Discovery Bay
    Jungle Dome

*De prijs van een verblijf is exclusief reserveringskosten (€29,50 per boeking), toeristenbelasting en heffingen.

| More