Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

010 798 0980

(gebruikelijke belkosten)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Je kan ook onze FAQ pagina bekijken

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boekingReserveren en betalenVragen rondom jouw verblijf en het coronavirus

Vragen rondom jouw verblijf en het coronavirus

Wat is de huidige situatie in de parken in Nederland?

Onze parken in Nederland zijn geopend.

De volgende maatregelen zijn van toepassing in onze Nederlandse parken: 

• Ons subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is open, inclusief alle recreatieve elementen (zoals de glijbanen, wildwaterbaan en themabaden). We maken geen gebruik van tijdsloten in onze Nederlandse parken. 
• Indoor speelwerelden zoals BALUBA en de Action Factory zijn open. 
• Onze restaurants, terrassen en bars zijn open.
• Faciliteiten zoals bowling, kinderboerderij, Kids Klub en Game Town zijn open. 
• Entertainment is beschikbaar.
• De winkels in de Market Dome zijn open, inclusief alle non-food winkels en de supermarkten en bakkerij.
• Sportactiviteiten binnen en buiten zijn beschikbaar. 

Kijk voor de beschikbaarheid en actuele openingstijden op de Center Parcs App. 

Wat is de huidige situatie in de parken in België?

Onze parken in België zijn geopend. 

De volgende maatregelen zijn van toepassing in onze Belgische parken:
• Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is open, inclusief alle recreatieve elementen. We maken geen gebruik van tijdsloten in onze Belgische parken. 
• De indoor speelwerelden zoals BALUBA, de Action Factory, Kids World en Discovery Bay zijn open.
• Gametown, bowling en de kinderboerderij zijn open.
• Activiteiten zijn toegestaan.
• Onze horecafaciliteiten zijn open zonder beperkingen van de openingstijden en het aantal personen per tafel. 
• De winkels en supermarkt zijn open. 
• Controleer de Center Parcs-App voor de meest up-to-date informatie met betrekking tot ons productaanbod.

Wat is de huidige situatie in de parken in Duitsland?

Onze parken in Duitsland zijn geopend.

Er zijn geen deelstaten/regio's meer aangewezen als hoog-risicogebied.

  • In alle Duitse deelstaten is de nieuwe Coronabeschermingsverordening van kracht, waarmee de meeste beschermingsmaatregelen komen te vervallen. Dit betekent concreet: 

- Geen 3G-bewijs bij aankomst op de parken en voor het gebruik van alle binnen- en buitenfaciliteiten. 

- Geen mondkapjesplicht.

Gratis antigeen-sneltesten blijven als volgt aangeboden worden: 

Wat is de huidige situatie in de parken in Frankrijk?

Onze parken in Frankrijk zijn geopend:

• Gasten hoeven niet langer een vaccinatiepas of gezondheidspas te tonen. 
• Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht in alle overdekte ruimtes. 
• Al onze activiteiten, restaurants en faciliteiten, inclusief de Aqua Mundo, zijn toegankelijk zonder beperking van het aantal personen.
• Onze afhaalservice en bezorgservice blijven ook beschikbaar.

Wat is het beleid voor gasten die een verblijf hebben geboekt in een land waar ze geadviseerd worden niet naartoe te reizen?

Elk land heeft zijn eigen regels en reisadviezen. We vragen gasten om het bezoek zelf goed te plannen, gebaseerd op de beschikbare informatie van lokale overheden. Controleer deze informatie regelmatig.

Al deze informatie is te vinden op de websites van de overheid:
• Nederland
• Belgie
• Duitsland
• Frankrijk


Als jouw boeking dankzij de wet- en regelgeving van de lokale overheid niet mogelijk is, zal Center Parcs via SMS en/of e-mail contact opnemen met je en je omboeken naar een andere datum/park/land. 

Wat zijn de voorwaarden van de recreatie-voucher?

Als de nieuwe boeking goedkoper is, blijft de resterende waarde op de recreatie-voucher staan (een jaar geldig vanaf de aankomstdatum van jouw oorspronkelijke boeking). Je kan het resterende bedrag gebruiken voor een nieuwe boeking door contact op te nemen met het customer contact center of door een tweede verblijf via onze website te boeken.

Je kunt de recreatie-voucher ook gebruiken in jouw Mijn Center Parcs-account om het bedrag van jouw verblijf te voldoen en activiteiten en services bij te boeken. Heb je al een deel van de recreatie-voucher gebruikt om je verblijf via de website te betalen dan is het helaas niet mogelijk om het resterende deel in jouw Mijn Center Parcs-account te gebruiken.

Het is niet mogelijk om de voucher in het park te gebruiken om voor activiteiten en services te betalen.

Circa 2 weken voor het verlopen van jouw recreatie-voucher ontvang je een email van ons.

De voorwaarden van de recreatie-voucher kun je hier vinden. 

Wat is het beleid van Center als één van de boeking deelnemers zich ziek voelt / koorts heeft?

We vragen je jouw verbijf uit te stellen, indien jij of iemand van jouw boeking deelnemers ziek is. De voorwaarden zijn afhankelijk van de boekingsdatum, bekijk daarvoor bovenstaande vragen. Je kunt hiervoor contact opnemen met het Customer Contact Center.

Waar kan ik meer informatie krijgen over mijn vragen over het Coronavirus met betrekking tot Center Parcs?

Voor vragen over een omboeking kun je ons bereiken op 010 798 0980.

Voor alle andere Corona-gerelateerde vragen zijn speciale informatienummers gecreëerd voor alle Corona-virusvragen met betrekking tot Center Parcs per land van herkomst. Voor Nederlanders is het crisisnummer: +31107980988.

Vragen omtrent Terhills ResortVerzekering
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug