Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

010 798 0980

(gebruikelijke belkosten)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Je kan ook onze FAQ pagina bekijken

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boeking

Beheer mijn boeking

Hoe wijzig ik de locatie/data van mijn verblijf?

Je kunt wijzigingen in je boeking aanbrengen door contact op te nemen met het Customer Contact Center via het volgende nummer: 010 798 09 80 (gebruikelijke belkosten)

Als je wijzigingen wilt aanbrengen in een boeking die al is geplaatst, is Center Parcs niet verplicht deze wijzigingen door te voeren. Center Parcs bepaalt zelf of en in hoeverre wijzigingsverzoeken worden gehonoreerd. Voor elke wijziging die je uiterlijk 4 weken voor aankomst in een eerder gemaakte boeking aanbrengt, wordt € 49,50 aan wijzigingskosten in rekening gebracht. Deze kosten komen te vervallen als je een aanvullende boeking maakt voor een duurdere periode of cottage, of als je je boeking omruilt voor een duurdere periode of cottage. In principe kun je in de 4 weken vóór aankomst geen wijzigingen meer aanbrengen. Als je je boeking wilt wijzigen naar een goedkopere periode of cottage, of als je deels of volledig annuleert binnen 4 weken voor aankomst, wordt het totaalbedrag van je oorspronkelijke boeking in rekening gebracht. Als je meer dan één cottage hebt geboekt en je dit aantal wilt verlagen, gelden de annuleringsvoorwaarden die in paragraaf 11 van de Algemene voorwaarden staan vermeld.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Je kunt je boeking annuleren door te bellen naar 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten)

Is het mogelijk om de locatie van mijn accommodatie uit te kiezen?

Ja, je kunt de locatie en/of indeling van je accommodatie kiezen. Je vindt deze optie tijdens het maken van de reservering onder Cottage Services. Onderaan deze pagina vind je “locatievoorkeur”. Locatievoorkeur voor 1 cottage: € 33, locatievoorkeur voor 2 t/m 4 cottages: € 44, locatievoorkeur voor 5 of meer cottages: € 55.

Waar kan ik de betalingsstatus van mijn boeking bekijken?

Als je een overzicht wilt bekijken van je openstaande en reeds gemaakte betalingen, log je in op Mijn Center Parcs. Het totale factuurbedrag en de betalingsstatus van je factuur kun je bekijken onder "Mijn boeking" of in de Center Parcs-app.

Je kunt ook contact opnemen met het Customer Contact Center via het nummer: 010 798 09 80 (gebruikelijke belkosten).

Hoe weet ik zeker dat mijn boeking werd geregistreerd?

We sturen binnen 30 minuten een boekingsbevestiging naar je e-mailadres. Houd er rekening mee dat je geen informatie over je boeking per post zult ontvangen.
Reserveren en betalenVragen rondom jouw verblijf en het coronavirusVragen omtrent Terhills ResortVerzekering
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug