- Het Heijderbos Vernieuwd Limburg Nederland
- De Eemhof Vernieuwd Flevoland
- Port Zélande Zuid-Holland
- Park Zandvoort Noord-Holland
- Het Meerdal Vernieuwd Limburg Nederland
- De Huttenheugte Vernieuwd Drenthe
- De Kempervennen Vernieuwd Noord-Brabant
- Limburgse Peel Limburg Nederland
- Parc Sandur Drenthe
- Alle vakantieparken

Beheer mijn boeking
Hoe wijzig ik de locatie/data van mijn verblijf?
Je kunt wijzigingen in je boeking aanbrengen door contact op te nemen met het Customer Contact Center via het volgende nummer: 010 798 09 80 (gebruikelijke belkosten)
Als je wijzigingen wilt aanbrengen in een boeking die al is geplaatst, is Center Parcs niet verplicht deze wijzigingen door te voeren. Center Parcs bepaalt zelf of en in hoeverre wijzigingsverzoeken worden gehonoreerd. Voor elke wijziging die je uiterlijk 4 weken voor aankomst in een eerder gemaakte boeking aanbrengt, wordt € 49,50 aan wijzigingskosten in rekening gebracht. Deze kosten komen te vervallen als je een aanvullende boeking maakt voor een duurdere periode of cottage, of als je je boeking omruilt voor een duurdere periode of cottage. In principe kun je in de 4 weken vóór aankomst geen wijzigingen meer aanbrengen. Als je je boeking wilt wijzigen naar een goedkopere periode of cottage, of als je deels of volledig annuleert binnen 4 weken voor aankomst, wordt het totaalbedrag van je oorspronkelijke boeking in rekening gebracht. Als je meer dan één cottage hebt geboekt en je dit aantal wilt verlagen, gelden de annuleringsvoorwaarden die in paragraaf 11 van de Algemene voorwaarden staan vermeld.
Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Is het mogelijk om de locatie van mijn accommodatie uit te kiezen?
tijdens het maken van de reservering onder "Voorkeursligging en verblijfsopties". De prijs van de voorkeursligging varieert afhankelijk van de gekozen locatie.
Waar kan ik de betalingsstatus van mijn boeking bekijken?
Als je een overzicht wilt bekijken van je openstaande en reeds gemaakte betalingen, log je in op Mijn Center Parcs. Het totale factuurbedrag en de betalingsstatus van je factuur kun je bekijken onder "Mijn boeking" of in de Center Parcs-app.
Je kunt ook contact opnemen met het Customer Contact Center via het nummer: 010 798 09 80 (gebruikelijke belkosten).
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking werd geregistreerd?
Zoek
Geen resultaten gevonden