€25 extra korting

Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

010 798 0980

(gebruikelijke belkosten)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Je kan ook schriftelijk contact met ons opnemen: Bekijk de contactpagina

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boekingReserveren en betalenVragen omtrent Terhills ResortVerzekeringMy Center Parcs account

My Center Parcs account

Wat is een My Center Parcs account?

Met je account kun je je verblijf voorbereiden en ervan genieten. Je kunt online inchecken om zo tijd te besparen bij aankomst, je activiteiten en services reserveren en alle faciliteiten en praktische informatie ontdekken.

Hoe kom ik aan de Center Parcs app?

De Center Parcs app is beschikbaar in de App Store en Google Play Store.

Download de "Center Parcs" app in de Google Play Store
Download de "Center Parcs" app in de App Store

Ik kan niet inloggen op My Center Parcs account

Controleer of het e-mail adres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van je account. 

• Als je je wachtwoord niet kunt vinden, klik dan op "Wachtwoord vergeten?".
• Als je per telefoon hebt gereserveerd: maak je account aan door te klikken op "Maak mijn account aan" en voer je e-mail adres in. Je ontvangt een e-mail waarin je wordt uitgenodigd om een online formulier in te vullen.
• Als je via een van onze partners (reisbureau, ondernemingsraad, particuliere verkoopsite...) hebt geboekt: klik op "Ik heb via een partner geboekt" en vervolgens op "Toegang tot mijn boeking".

Houd er rekening mee dat onze diensten 's nachts van middernacht tot 3 uur in onderhoud zijn. 

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met ons Contact Center via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten). Houd je boekingsnummer bij de hand zodat wij je snel verder kunnen helpen.

Ik heb geen e-mail ontvangen om het wachtwoord van My Center Parcs account te resetten

Controleer of je hetzelfde e-mailadres hebt ingevuld als het e-mailadres dat je gebruikt voor je My Center Parcs account. Vergeet niet je ongewenste mail en spam te controleren. 

Als het probleem aanhoudt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Contact Center via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten).

Mijn reservering is niet gekoppeld aan My Center Parcs account

Controleer of je geen ander My Center Parcs account hebt met een ander e-mailadres.

Blijft het probleem bestaan, neem dan contact op met ons Contact Center via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten).

Kunnen mijn reisgenoten toegang krijgen tot My Center Parcs?

Al je reisgenoten hebben toegang tot je My Center Parcs account, mits je hen je login en wachtwoord geeft.

Dit kan op twee manieren:
• Geef je e-mailadres en wachtwoord
• Geef je naam en reserveringsnummer door. Zij kunnen verbinding maken via "Ga naar de reservering".

Ze kunnen ook de activiteiten en faciliteiten op het park ontdekken dankzij de ontdekkingsmodus rechtsboven op de inlogpagina. Zij hoeven niet in te loggen!

Hoe kan ik online inchecken via My Center Parcs account?

Bespaar tijd bij aankomst met online inchecken!

Log in op je My Center Parcs account of op de Center Parcs app en check online in. Het is beschikbaar 10 dagen voor aankomst bij Center Parcs, en 30 dagen voor aankomst bij Villages Nature Paris. Je bespaart tijd bij aankomst omdat wij alleen je armband of sleutels hoeven te geven. 

Vul het formulier voor jezelf en alle reisgenoten in om je e-ticket check-in (QR-code) te maken, die je bij aankomst direct vanaf je telefoon aan onze teams kunt laten zien. Online inchecken is verplicht om je aankomst te vergemakkelijken, maar als je dat niet hebt gedaan, zullen onze teams je verwelkomen en dit ook online kunnen doen.

Kan de online registratie worden gewijzigd in My Center Parcs account?

Je kunt je gegevens zo vaak als nodig wijzigen. Er wordt dan een nieuw e-ticket gemaakt, dat toegankelijk is via de pagina "E-tickets".

Hoe wijzig ik de informatie in My Center Parcs account: e-mail, wachtwoord, naam, postcode?

Om je e-mail en wachtwoord te wijzigen, ga je naar je profiel in "Mijn persoonlijke gegevens".

Om je naam en postcode te wijzigen, kun je contact opnemen met ons Contact Center via 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten).

Hoe boek ik activiteiten en services op My Center Parcs account?

Services boeken:
• Voor je verblijf direct op je eigen klantenaccount bij "Services".
• Services kunnen alleen online geboekt worden tot 2 dagen voor je aankomst. Na deze tijd kun je contact opnemen met onze klantenservice, of je kunt je services aanvragen bij aankomst in het park. 

Activiteiten reserveren:
• De activiteiten kunnen gereserveerd worden vanaf 6 weken voor je aankomst op het park. Ga hiervoor in je account naar "Activiteiten".
• Je kunt je activiteiten op het park ook tijdens je verblijf reserveren via je account of bij onze teams aan de receptie (onder voorbehoud van beschikbaarheid). 

Overige details:
• Je kunt fietsen reserveren, maar je kunt ze ook zelf meebrengen. 
• Je kunt een barbecue, een gourmetstel of een fonduestel huren op de website "Deli'very" die je bereikt via de homepage en door te klikken op "Restaurants & winkels".

Hoe reserveer ik een restaurant op My Center Parcs account?

Bij sommige restaurants kun je online een reservering maken. Ga naar "Restaurants & winkels" (direct toegankelijk vanaf de homepage).

Als dit niet het geval is, kun je een tafel reserveren wanneer je op het park bent. 

Waar vind ik de openingstijden van de faciliteiten op My Center Parcs account?

Je kunt al vanaf 10.00 uur op het park terecht. Ga voor de faciliteiten naar "Openingstijden" (direct toegankelijk vanaf de homepage).

Hoe kan ik contact opnemen met het park vanuit My Center Parcs account?

Je kunt alle contactpersonen vinden onder "Praktische informatie" (rechtstreeks toegankelijk vanaf de homepage), waar je het telefoonnummer van de receptie vindt, evenals het WhatsApp-nummer. 
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug