Overslaan en naar de inhoud gaan
Bel ons
010 798 0980
(gebruikelijke belkosten)

Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

010 798 0980

(gebruikelijke belkosten)

Maandag - Vrijdag: 09.00u - 21.00u
Zaterdag: 09.00u - 17.00u
Zondag: 10.00u - 17.00u

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boekingReserveren en betalenVerzekering

Verzekering

Wat dekt onze verzekering?

Onze Center Parcs-verzekeringen zijn op maat gemaakt voor jou om je de meest geschikte dekking te bieden in geval van onverwachte gebeurenissen vóór, tijdens of na jouw verblijf bij Center Parcs. 
Ze dekken alle gasten van de cottage, zelfs als je geen deel uitmaakt van dezelfde familie! Houd er rekening mee dat alle bewoners van de accommodatie woonachtig moeten zijn in de Europese Economische Ruimte.

Kies je verzekeringspakket:

- Het pakket Annulering: Je kunt je verblijf om elke geldige reden annuleren en krijgt de gemaakte annuleringskosten vergoed volgens de algemene verkoopvoorwaarden van Center Parcs en de verzekeringsvoorwaarden van het contract met onze partner. En dit zonder eigen risico in geval van ziekte, ongeval of overlijden, professionele gebeurtenis of ernstige materiële schade.

Als je bij je vakantieboeking een annuleringsverzekering hebt afgesloten, moet je:

  • - Center Parcs onmiddellijk (binnen 2 dagen) op de hoogte stellen om een annuleringsfactuur te ontvangen.
  • - Onze partner binnen 5 werkdagen na het voorval dat aanleiding geeft tot de dekking informeren, door het schaderapport in te dienen. 


Als je de verzekering hebt afgesloten vanaf 26/06/2025:
Schadeaangifte indienen bij Neat via: https://centerparcs.assures.neat.eu

Als je de verzekering hebt afgesloten vóór 25/06/2025:
Contact opnemen met Europ Assistance via: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com

Bij een te late annulering en/of schadeaangifte vergoedt onze partner alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de dag van het voorval dat leidt tot de annulering.

Je kunt je boeking annuleren of wijzigen door te bellen naar 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten).

- Het pakket Volledige bescherming: Het combineert een annuleringsverzekering vóór je verblijf en omvat daarnaast verschillende verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens en na je verblijf, zoals:

     - Vergoeding voor het onderbreken van je verblijf of activiteiten indien je eerder moet vertrekken vanwege een ziek familielid of bij een noodsituatie bij je thuis. Of indien er iets is misgegaan met jouw bagage. 
     - Bijstand aan personen bij ziekte of letsel, medische kosten, incident/ongeval met voertuigen, hulp aan voertuigen, hulp bij overlijden, hulp na de reis (huishoudelijke hulp bijvoorbeeld)
     - Diefstal en verlies van bagage en persoonlijke bezittingen
     - Wettelijke aansprakelijkheid

- Het Cool verblijf pakket: Biedt een reeks bijstands- en verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens je verblijf, bijvoorbeeld:
     - Vergoeding in geval van onderbreking van het verblijf of sport- en vrijetijdsactiviteiten,
     - Bijstand aan personen in geval van ziekte of letsel tijdens het verblijf,
     - Vergoeding in geval van diefstal, verlies of beschadiging van bagage en persoonlijke bezittingen en sport- of vrijetijdsuitrusting tijdens de duur van het verblijf,
     - Dekking van de financiële gevolgen die je oploopt in het kader van de wettelijke aansprakelijkheidsgarantie van het park.

Bekijk de algemene verzekeringsvoorwaarden van Neat

Bekijk de algemene verzekeringsvoorwaarden van Europ Assistance

Hoe kan ik mijn boeking annuleren met een verzekering?

Met onze verzekeringen is het mogelijk om je verblijf te annuleren tot de dag van aankomst. Je kunt je boeking annuleren door te bellen naar 010 798 0980 (gebruikelijke belkosten). 

• Als je bij jouw reservatie een annuleringsverzekering hebt afgesloten, moet je: 
- Center Parcs onmiddellijk (binnen 2 dagen) op de hoogte stellen om een annuleringsfactuur te ontvangen
- Breng onze partner op de hoogte binnen 5 werkdagen na de gebeurtenis die aanleiding geeft tot de dekking, door het schaderapport in te dienen.

Als je de verzekering hebt afgesloten vanaf 26/06/2025:
Schadeaangifte indienen bij Neat via: https://centerparcs.assures.neat.eu

Als je de verzekering hebt afgesloten vóór 25/06/2025:
Contact opnemen met Europ Assistance via: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com

In geval van een te late annulering en/of melding van het schadegeval dekt onze partner alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de datum van het voorval dat aanleiding heeft gegeven tot de annulering.

Ik heb geen verzekering afgesloten

Onze pakketten Totale bescherming en Annulering, afgesloten bij onze partner, dekken je in geval van annulering of onvoorziene gebeurtenissen tijdens je verblijf. 

De verzekering kan niet worden toegevoegd na het registreren van je reservering. De verzekeringspremie moet volledig betaald worden tijdens de reservering en wordt niet terugbetaald. 

Het Cool verblijf pakket is aangeboden door onze partner en kan worden afgesloten tot de dag voor vertrek.

Hoe ontvang ik mijn vergoeding van onze partner?

Breng ons uiterlijk binnen 2 werkdagen op de hoogte, vanaf het moment dat je je bewust wordt van het verlies, voor de garantie "BAGAGE EN PERSOONLIJKE BEZITTINGEN" in geval van diefstal, en binnen 5 dagen in alle andere gevallen. In het geval van een onderbreking van je verblijf, dien je onmiddelijk Center Parcs en onze partner op de hoogte te stellen. 

Om een schadegeval te melden, kun je contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens:
Voor een verzekering afgesloten vanaf 26/06/2025, vind je hier de contactgegevens van Neat:
• E-mail: claim@neat.eu
• Website: https://centerparcs.assures.neat.eu

Voor een verzekering afgesloten vóór 25/06/2025, vind je hier de contactgegevens van Europ Assitance:
• E-mail: claimscenterparcs@roleurop.com 
• Website: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com

Voor alle vragen over jouw schadegeval kan je Neat contacteren van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 op het nummer 00 31 851 074 272.

Hoe neem ik contact op met support?

Voor een verzekering afgesloten vanaf 26/06/2025, neem dan 24 uur per dag contact op met Neat op 00 31 851 074 272.

Voor een verzekering afgesloten vóór 25/06/2025, neem dan 24 uur per dag contact op met Europ Assistance op 00 31 707 709 165.

Vertel ons:
• je contractnummer,
• je reserveringsnummer van het verblijf,
• je voor-en achternaam en het e-mailadres waarmee je geboekt hebt
• de locatie waar je je bevindt,
• het telefoonnummer waarop Neat contact met je kan opnemen,
• welke hulp je nodig hebt.

My Center Parcs account
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug
€25 extra korting